en lista..

Vad gjorde du kl 08 imorse? åkte nerför hissen på jobbet för att ta emot varor
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här..
Det sista du sa högt? "ja hejdå"
Det senaste någon sa till dig: "hämta oss sen hejdå"
Vad har du druckit idag? ett glas mjök, ett glas vatten, en flaska vatten, ett glas saft
Vad var det senaste du åt? en kanelbulle
Vad var det senaste du köpte? duschtvål och hårspray till nisse.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Röd
Vad är det för väder hos dig nu? sool
Godaste glassmaken? choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? vet inte. aldrig upplevt det själv..
Sover du tungt? ja oftast
Drömmer du mardrömmar? Ibland.
Trivs du i skoan? ja min klass är den bästa i världen!
Favoritklädsel? tights, lång tröja eller klänning
Favoritlåt just nu? bonnie tyler I´m holding out för a hero
Vad ser du om du tittar till höger? en hylla med böcker, några ljus, fotografier, en skrivare..
Vad ska du göra härnäst? laga mat
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Favoritgodis? choklad och surt
Kläder just nu? gula shorts, vit klänningsak.. bikini
Sommarplaner? jobba sista veckan, festa, träffa vänner, klippa
Hur många kuddar sover du med? Två.
Spelar du något instrument? lite piano och luftgitarr
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Familjen och vännerna.
Är du kittlig? Ja men det behöver vi inte prata högt om dessvärre vet nisse redan om det...
Snarkar du? Nej det gör jag inte.. men nisse har påstått det ett par gånger den senaste tiden. han säger att han aldrig hört det innan därför att han alltid somnar före mig förutom den senaste tiden då, då jag har somnat först eftersom jag varit trött efter jobbet.. men det lyssnar jag inte på. :)
Stjärntecken? våg
Äckligaste insekten? myror. de kryper överallt och e så snabba..
Stökigt eller välstädat? Välstädat.. men rummet blir sällan det...
Längtar du mest efter just nu? nisse förståss! :)


tagen från www.kerstinrosalia.blogspot.com 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0