En lördag och söndag

Igår kom Sandra hem till mig. :) Vi pratade och pratade och kom fram till att: livet är inte en film. Det ni! Sedan gick vi ner till havet. Fullt pålädda för vädret va inte så toppen men efter bara nån timme blev det visst toppen! Och massa folk va i o badade så vi ringde pappa så kom han med badkläder. Och det va minsann varmt i vattnet! Va i en stund. Sedan låg vi och njöt i solen. Spådde varandra i sanden. Sandra kom fram till att jag och nisse ska gifta oss i tomtedräkter, bo i en koja med ett barn. Sandra ska gifta sig naken med sin kille som skulle gifta sig i kalsonger. De skulle bo i ett slott, ha 50 barn och traktor. :) hihi.
image35image36image37

Sedan kom nisse ner till stranden. Badade en gång till. Sandra åkte hem och råkade få med sig mina nycklar.. Sen gick jag o nisse hem till mig.
Såg att det stod en vas med blommor i på bordet.
Jag frågar nisse: e de från dig?
Han: neee
Jag (trög som jag e): va då måste det ha varit mamma som tyckte jag skulle ha dem..
Han: ja gå in o fråga henne.
Jag: mamma, har du ställt blommorna på mitt bord?
Hon: nee vadå för blommor?
Jag: det va du nisse! :D
Han: hihi.
Det visade sig att han hade åkt inom mig innan stranden för att sätta dem i vatten. :) Han e så go! Överraska mig med blommor. Jag älskar överraskningar! Och jag älskar blommor. :)
Sedan åt vi, duschade och tittade på Liar Liar med Jim Carry. Älskar den filuren. :) Sedan tittade vi på A lot like love. En riktig tjejfilm men jag tror nisse gillade den ändå. :)

Nu har jag precis kommit hem från Färlöv. Har varit o klippt Zara och Ängla. :)

Nu ska vi snart till våra kompisar Everbrings. Vi ska cykla till Åhus och käka middag. Ska bli trevligt. :)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hhaha härliga bilder

2007-08-16 @ 00:06:01
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0