Frisör och massör

Halloj. Tusan vad glad jag känner mig. Fick just läsa lite fina ord om mig, på min kära svägerska Zaras blogg, zara82.blogg.se. Blev så generad och jätteglad förståss. Alltid kul att höra sånt. Tycker om henne gör jag. :)

Tjänat lite extra pengar har jag med gjort idag. På jobbet förståss. (där det e full kaos. har inte fått upp alla varor på flera dagar och det går knappt att få plats där uppe men det e kul ändån :) ) Och sen hemma i badrummet där jag klippte min mamma. Blev faktiskt fint och hon blev nöjd så då e jag oxå nöjd. Sen åkte jag till åhus och masserade ett par friidrottare. Mats, min syo som e coach till dem, han ringde och sa att jag skulle få massera en med jättemycket muskler. "jaja" tänkte jag. jag vet ju att friidrottare har mycket muskler. Sen när jag kommer dit kommer värsta stora killen fram till mig! "hjälp" tänker jag. och: "mina armar kommer gå sönder" (som de redan håller på att göra på jobbet så som jag sliter på backar med kläder eftersom orvar, miniliften gått sönder) Men som tur var skulle han visst inte masseras idag iallfall. "vi tar det nästa gång" yes...


image23Igår bakade jag o nisse kanelbullar. Vi gjorde dubbel sats och så här många fick vi. Goda blev de dessutom!



På lördag kommer min kompis Niklas från Stockholm ner här. :) Det ska bli kul. Då ska jag göra honom fin i håret på TOVA (126080) Och så ska vi färga ögonfransarna! hehe.


Ha det gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0