I skolan

Sittandes på min högra sida: Lotte och Erika vid var sin dator. Trevliga brudar.
Väntar på: Historia, 5 minuter rast, Företagsekonomi, 0 minuter rast, Engelska B, sluta 16.45..
Åt till lunch: Kycklingsoppa och äppelpaj!
Glad över: Att det alltid serveras efterrätt på torsdagar eftersom vi nu har praktik på fredagar. Innan hade vi praktiken på torsdagar så då missade vi efterrätten.. :P
Göra idag: Städa
Skulle du inte gjort det igår?: Jo men jag undvek det och fastnade framför datorn istället... okej jag erkänner...
Skulle du inte träffa Sofie ikväll?: Jo men vi ändrade det till imorgon istället. :)

Nu ska jag kila till klassrummet
Ha en bra dag
Glöm inte paraplyt för det gjorde jag såklart idag..



4 dagar... Bara en hand minus ett lillfinger! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0