Kramar är härligt

Idag va min sista dag på jobbet. Det kändes lite vemodigt men så är det. Har trivts jättebra. Men att packa upp varor blev jag plötsligt faktiskt fruktansvärt trött på idag, när klockan var en halvtimme innan tre då jag skulle sluta. Det berodde nog på att vi hade sparat att plocka upp barnkläder eftersom det finns ett så stort överskott med barnkläder nu till skolstarten att de på avdelningen inte hann med.. Det ledde till att kl halv tre fanns det bara barnkläder kvar att plocka upp =mindre roligt... undrar om någon hängde med där.. :P

Fick goa kramar av Lena, Ulla-Stina och Eva när jag skulle gå. Det va väldigt gulligt av dem. Gillar dem. De är som pink-ladies. :)

När klockan slog tre gick jag ut i butiken. Gick där inne i en och en halv timme och typ finkammade butiken. Köpte mera kläder..
+Ett par svarta byxor för 98.
+En benvit topp
+En svart klänning 98
+En bh o trosa
+En svart höstjacka som flera i personalen kommer strutta runt i i höst. :P
image34Den finns att se på på: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_YTT
-25% av summan förståss. :D


Usch vad trött jag var på bussen hem. Jag hade lätt kunnat somna om det inte hade varit en stor mygga där som surrade omkring mig. Hade jag inte behövt hålla koll på den hade jag nog hamnat i ystad...

Igår var en mycket trevlig kväll. Käkade, pratade. Spelade fotboll och kubb i trädgården. och fint väder var det med. Härligt!! Synd att jag inte kunde följa med o bada vid tio-tiden som de andra skulle göra.. Skulle ju upp tidigt... :/

Ikväll ska jag träffa sara. Vi ska käka godis och mysa. Och imorn ska jag träffa nisse! Ja, han skulle visst komma hem tidigare så :) Och man får ju passa på att ses nu innan han åker till grekland på onsdag..

Tally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0