Krölligt hår och försvunna nycklar

Igår på salongen skulle jag prova att permanenta Sofie. :) Fast utan permvätska. Bara på kul för att se hur det skulle bli om vi gjorde det på riktigt. Jag lovar, hon blev sjukt ball! Men tyvärr måste jag censurera bort bilderna som togs. ;)

Idag när jag kom hem från Sandra skulle jag låsa upp dörren då jag upptäckte att mina nyklar va borta! De låg inte i väskan, inte i fickor eller nånting. Fick panik och ringde alla butiker jag varit inne i. Ingen har hittat dem. Inte Sandra och inte på Tova. Efter mycket nojande och tänkande kom jag på att jag kanske lagt dem i cykelkorgen igår när jag cyklade iväg och råkade glömma dem där när jag hoppade på bussen! Och sedan hade någon tagit dem för pappa hade ju tagit hem cyklen och de låg inte i korgen. Jag berättade för pappa o han sa: Du cykla dit där du ställde cyklen och kolla om de ligger på marken för när jag hämtade cyklen så låg den ner. Och mycket riktigt när jag kommer dit låg de där i gräset! De hade ju trillat ur korgen! :D

Så det e nog min otursdag idag för vad har mer hänt? Jo jag halkade i trappan på väg ner till apoteket. PINSAMT! och höll på att välta ner en vas på Smidestian. Typiskt mig att va klumpeduns :)

Ikväll drar vi till Malmöfestivalen! Ska bli skooooj! Ses där hoppas jag!


image45Fick ett jättefint halsband av min mamma idag som hon köpt i Göteborg. :)


9 dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0