Långsam dag...

Trodde att Ängla, Emil o Zara skulle komma och leka idag men visst ändrades det till söndag.. = att min onsdagkväll går långsamt.. = att i alla fall min söndag går fort! :) Jag har lite annat o göra ändån ikväll.. Typ städa toaletten.. göra företagsekonomiläxa.. tjohoo... Och kanske lägga mig tidigt och läsa Veckorevyn. Kanske till och med somna tidigt så går ju tiden fort..

Imorn är det torsdag vilket innebär att ha 5 ämnen och sluta 16.45. suck. Efter där ska jag kanske hem till Sofie och sova där. Ska ringa henne nu tänkte jag.. Så torsdagkvällen kommer gå fort imorn iallafall...

Sedan är det fredag, PRAKTIK på TOVA! Och då ska jag klippa o färga Sofie! Det ska bli kul. Har massor idéer. Hoppas hon går med på nån av dem.. Ska försöka minnas att ta bild den här gången!

Fredagkväll: Ingen aning.. Ta det lugnt kanske för sedan på lördag ska jag ju upp tidigt och jobba på HM. På lördagkväll ska Sofie ha fest. Så lördagen kommer gå snabbt.

Söndag kommer Ängla o päron :)
image49

Och sedan är det måndag!! Då kommer min nisse hem!

Japp då har jag gått igenom resten av veckan. Ser ut att kunna gå rätt snabbt ändån...



5 dagar... Bara en hand! EN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0