Min underbara helg

Praktiken i fredags var hur rolig som helst! Klippte Sofie som blev ursnygg faktiskt. Dock vågade hon inte lika mycket som jag hade velat (klippa extremt kort lugg) men att klippa en undercut vid ena polisongen fick jag göra och det blev lyckat. :) Sedan hade jag en färgning. Eftermiddagen hade jag en kund som befann sig i en 40-årskris. Hon kom in på salongen med långt blonderat hår. När hon gick ut hade hon axellångt, uppklippt och betydligt mörkare med ljusa slingor i. Det va roligt. :) Sedan hade jag en afroklippning! Sjukt häftigt hår hade den här lille killen! Så roliga o söta va han o hans lillebror. :) O han blev så glad, särskilt för att jag tog i en leave-in balsam i håret så det blev lent. Hihi! cool pojke det där.

Efter praktiken pratade jag med min älskling :) Sedan fick jag köra automatare för första gången. (sofies mammas bil) Det blev några tvärnitar eftersom jag trodde bromsen va frikopplingen.. ja ni kan ju tänka er..

Vi körde och blev bjudna på pizza och sedan hämtade vi Haris. Sedan körde vi och handlade. Därefter körde vi och hämtade Ida i östra göinge. Åkte hem, hade mys och jagade myggor i sovrummet.

Lördagen jobbade jag på HM. JÄTTEMYCKET varor va där! Kul va det.

Lördag kväll åt jag, Sofie o Ida tacos på gården. (guacamole mums!!) sedan klippte jag ida och lite till på sofie. Haris kom och vi bakade bullar, tittade på film.. åt bullar.. sov.
image56 
Vill ni så får ni gärna boka tid hos mig på TOVA (044126080) :)

Å nu sitter jag här hemma. Om några timmar kommer Ängla, Emil o Zara!


Morgondagen kommer vara helt totalt nervös kan ni tro!! Mer kan jag inte säga men jag o Sofie har riktigt stora planer på gång! Imorn hinner jag inte blogga om det pga av det vi ska göra då. Men jag lovar att berätta nästa gång! Nu blev ni allt nyfikna va?! :D hehe!


1 dag... Bara tummen kvar!! :D

Kommentarer
Postat av: malin

Sofie blev riktigt snygg i håret ! :)

2007-08-26 @ 15:36:27
URL: http://maaliin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0