Rosen

Idag på jobbet fick jag en ros. :) I och med att det e min sista dag imorgon.. och alla andra sommarvikariers.. Det va gulligt av dem tycker jag. Jag älskar rosor. Kommer sakna HM. och rabatten man har haft där.. ;)
image31 "Amanda, tack för denna sommaren. <3 Butik 456"

Gick och fikade med Niklas efter jobbet. Sedan åker han hem till Storstaden på söndag så nu får man inte se honom mer på ett bra tag... om inte jag tar mig i kragen och bokar tågbiljett upp.. får se hur det blir med den saken..

Idag har vi fått in ännu flera snygga jackor. Hängde undan en svart.. Känns lite fel att det kommer in höst och vinterjackor nu när sommaren har kommit.. Det e så härligt att den har gjort det!!

Snart ska jag göra mig i ordning för att springa de 256 stegen till l8. Där ska vi ju ha lite kräftskiva ikväll.. :)

Något mer? Jag vill att nisse ska komma hem till mig för jag saknar honom jättemycket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0