skinnjacka av oäkta skinn

Idag har jag handlat. :) jag köpte en skinnjacka som är av oäkta skinn. hoppas den håller bara, för fridas hade spruckit.. Men kanske var den så redan när den kom.. Gillar den faktiskt. Sedan köpte jag en present till nisse men jag vill inte säga vad här ifall han läser innan han får den.. :) hoppas han kommer gilla den iallafall. tänkte direkt på honom när jag såg den. hehe. Andra saker jag köpte var: Hårspray, foundation, duschpeeling, bodybutter (älskar sånna godisbitar som doftar gott :)), 2 armband på rea och ett silverfärgat nagellack. och alltihopan för en billig peng. :)

Idag har jag även klippt Haris. Och naturligtvis glömde jag ta en bild.. men han blev fin. och han blev nöjd. :) får se om jag kan ta en bild på det imorn för då ska vi på fest hos l8. :) jag o sandra ska käka kräftor. mums!

Nu ska jag hämta mamma i åhus. hejdå!

image29 Sandra som sig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0