Snark

Han ska bara sova och sova... Alltid e det han som ställer klockan på 10. Men vem e det som verkligen vaknar då? jag... o han sover vidare....  Sen försöker man väcka honom lite senare men då får man bara ett "jag vill sova mer!" Jaha. Någon med samma problem? :P Så vad gör man.. Har slamrat med disk, satt på tv med hög volym, ryckt undan täcket.. slamrat med mer disk, skruvat upp volymen på tvn, hoppat i sängen, slamrat med mer disk, skruvat upp volymen ytterligare på tvn, frågat snällt: kan du inte gå upp nu... Nähä. Så nu sitter man här. :P haha. kvart över 11. JAG VILL JU NER TILL STRANDEN!! sista dagen på sommarlovet och det e fint väder! Man får ju passa på då!

ojojoj, ni kommer aldrig tro det! Han vaknade! :D:D han måste ha hört när jag knappade på tangenterna... :P

Vamos a la playa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du vet ju hur ja har de :) om han gick upp 11 hade ja varit glad :)

2007-08-14 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0