träning..

Fick en sån plötslig längtan idag (förutom efter nisse då som jag längtar hela tiden efter) när jag stod och galgade en randig kjol. Lyssnade på radio kristianstad där de pratade om träning, och kom på att jag faktiskt längtade till att få börja träna igen. Har inte tränat på hela sommaren förutom några promenader då och då.. Jag ska fortsätta på friskis o svettis har jag bestämt. Där trivs jag. Roligast är det när sandra e med mig förståss. :)

Har precis kommit hem från playan. Tro det eller ej men jag doppade faktiskt mig! Inte för att jag trodde att det skulle på något sätt vara varmt. Nej, det var mer eller mindre sandra som tvingade mig. :P men såå skönt att komma upp och slå handduken om sig efteråt :) Snart ska jag gå över till l8 där vi ska grilla. jag o sandra ville det iallafall men l8 ville inte och det e för att hon inte kan få igång grillen. hehe. ;) så jag o sandro får väl fixa det. :P

Imorn ska jag klippa Haris. lite extra kosing till fickan där. Alltid trevligt. Kan behövas nu när det e sista veckan jag jobbar på HM och har personalrabatten. Kommer handlas en hel del nu känner jag.. man får ju passa på menar jag!

Krams




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0