Vilken dag...

Börjar klockan 9. Har religion, svenska, lunch, historia, företagsekonomi, engelska B. Slutar kvart i fem. Kan det blir värre...? Torsdag kommer vara min värsta dag i veckan.

Efter skolan träffade jag Sofie och Mari från TOVA (126080). Sara som oxå jobbar på Tova fyller 30 nästa vecka och åker till Kreta imorn så vi skulle överraska henne när hon skulle gå från jobbet idag kl 18. Ida och Pernilla som oxå var på tova ringer o säger att Sara bokat in en färgkund till! Typiskt. Ida o Pernilla kommer ut från salongen kl 18. Efter en stund springer vi in på salongen allihopan och blåser med sånna partyvisselpipor eller vad de heter.. :P Det var lyckat. Hon hade inte anat nånting. :) Sedan blev det mindre lyckat när Zara ringer till mig och jag ska berätta om spektaklet och råkar säga att "ja och sen ska vi gå o spela...." ojsan.....
 Alla börjar asgarva och Sara fortsätter: "vad ska vi spela?!" Så typiskt mig. haha. När kunden var färdig gick vi och spelade laserdome vilket hon nog räknade ut när hon märkte åt vilket håll vi gick på... Det var jättekul. Aldrig spelat det förut. Även Saras sambo och dotter Matilda och Maris man och hennes dotter Amelia var med. Härliga ungar.

Efter där åkte vi hem till Mari. Jag studsade studsmatta med Matilda och Amelia. Skitkul va det! Och värst va de där ungarna skulle va orädda. De slog en massa volter o dant o ville sen att jag skulle göra samma sak. jo visst...  o de andra bara garvade åt mig.. :P

Jättegod smörgåstårta åt vi och sedan fick jag skjuts av Ida hem. En mycket trevlig kväll var det. Älskar Tova-gänget!

Imorn blir det min första praktikdag efter sommarlovet! Ska vara där alla fredagar. Ni är välkomna att boka tid hos mig på 044-126080 :)

Kram amanda

11 dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0