Tjenixen!

Usch vad jag e usel på att blogga nu... Flera dagar sen jag skrev ju... Har verkligen haft fullt upp. Dock vet jag inte om det e nåt intressant att berätta ändå.. hm...

Igår masserade jag i åhus.. ett tag sen jag gjorde det nu. Gott med lite extra i fickan nu inför jul. Igår hade vi studiedag och lusse-gänget lussade inför ett fullt Sommarlust. Riktigt nervöst faktiskt! Eftersom det va på eftermiddagen skulle vi sjunga "Goderafton", men eftersom "Godermorgon" satt så hårt inpräntat så blev det typ: "Godermofton" men annars gick det faktiskt bra.

I onsdags sov jag hos min nisse. Vi tittade på bio -Solstorm. Superbra och spännande film! Och popcornen va goda.. precis som nisse :)

Hm ja.. nej nu kommer jag inte på mer..

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0