Amanda du ska av här!

Vilken tur att Linda åkte med samma ystadbuss som mig hem idag. Jag somnade nämligen, så Linda fick väcka mig när vi va i Yngsjö. "Amanda du ska av här!" Tänk om jag hade hamnat i Ystad annars. :P En annan gång när jag råkade somna åkte jag till och med förbi yngsjö. Haha vilken lustig känsla det va när jag vaknade och inte kände igen mig! Som tur var hade jag bara åkt några kilometer för långt och bussen tillbaka kom efter en kvart. En annan gång somnade jag på Yngsjöbussen, den som vänder i yngsjö och sen kör tillbaka till stan via åhus. Det var när bussen hade vänt som jag vaknade och tänkte "Men vi kör ju på fel håll!" haha. :)

Idag ska jag plugga en massa, titta på bonde söker fru och städa mitt rum...

Imorn ska jag träna och öva lucia. På söndag är det dax för vårt första uppträde!

Sen måste jag oxå bara beklaga mig lite över att jag inte får träffa min nisse förräns på lördag! Det är 6 dagars frånvaro... :(


Ah det va gott, tack så mycket hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0