Då va det kört

Myskväll igår med Sandra. Vi tittade på Beck I Guds namn. Mycket bra film av det. Spännande som tusan! Till filmen käkade vi ostbågar som vanligt. :) Nästa morgon när jag slog upp ögonen såg jag att sandra tittade på mig. Då va det kört, då skulle hon ha upp mig. Snabbt blundade jag igen men då fick jag höra ett: "Den blundningen är falsk amanda!" haha. hur kan en blundning va falsk?! :D  Sedan studsade hon lite i sängen, skrattade och sade att klockan va två. -med andra ord tio minuter innan min buss skulle gå hem. Eftersom det va nerrullat på rummet och därför va omöjligt att gissa klockan, fick jag ju för säkerhetsskull kolla. 1.57 stod den på! Men efter en stund såg jag att den blinkade! Så som den gör när strömmen har gått ni vet. Jag tittade på min klocka och såg att den bara va 10.35. Puh. Strömmen hade gått på natten sade sandras bonuspappa när vi kom ut i köket för att fixa leverpastejmackor och oboy. Innan dess hade man blivit anklagad för att ha pillat på sladden till klockan i sömnen! Ja jag säger då det... Mycket skoj hade vi jag o Sandra. Som alltid. :)

Nu ska jag försöka mig på att skriva ihop nåt till det nationella svenskaprovet, det muntliga.. 5 minter har vi på oss, ja hur tusan ska man kunna säga nånting på 5 minuter när man inte har nåt att säga alls? hm... klurig fråga...

Sen ska jag gå o duscha innan nisse kommer för annars kommer han inte känna igen mig med den lustiga sminkningen jag har på mig nu. Har testat lite inför projektarbetet.. :P

Hej då puss puss hårmuss

Kommentarer
Postat av: Malmberg

Tjo!
Hoppas verkligen du kommer på någonting att att snacka om på ditt nationella!
Nu har jag äntligen fixat lite bilder på hur jag bor så spana in bloggen!

2007-11-03 @ 22:00:34
URL: http://niklasmalmberg.blogspot.com
Postat av: lotte

nepps! det funkade, men det var bara för att vi skulle på kalas tror jag :) ha! luciaövning imorgon! tjoho! :)

2007-11-04 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0