DAXIS

Kl: 15.58
Väder: Mörkt och kallt
Humör: Glatt men trött
Kläder: Mörka jeans, svart tröjklänning, converse
Åt jag till lunch idag: Fil, flingor, bulle, ägg
Har jag gjort i skolan idag: Haft historia, engelska, långhårstest.
Gjorde jag på långhårstestet: Svinrygg med loops på ena sidan och lite annat smått och gott. Blev lite "för mycket" :P
Gjorde jag på långhårstestet: Valk med lite lockiga slingor uppe på. Blev ganska bra faktiskt.. bilder kan komma senare..
Gör jag nu: Sitter i skolan och ska plugga lite
Ska jag göra sen: Gå och träna
Ikväll: Ska jag till min ene projektarbetsmodell.
Och: Titta på Desperate Housewifes!
Sista ord: Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0