Den här helgen har jag hunnit med att:

  • Glömma lämna nyklarna till salongen till min handledare efter lunchen i fredags så hon inte kunde låsa när hon skulle gå. Så när jag satt på bussen hem fick jag åka tillbaka in till stan och låsa. Var hemma halv 8.
  • Titta på Idol med Sara, Kicki och Ann-Sofie.
  • Prata i sömnen hos Sara. (Jag sover inte så gott hos någon annan som jag gör hos henne, helt sjukt härligt!)
  • Vara på julmässa (i november ! ) med Ängla och mamma på Yllan. Där lämnade vi önskelista till tomten, åt glass, bakade pepparkakor och dansade till en leksakstomte och en massa annat. 
  • Vara på 51års-kalas hos nisses pappa.
  • Smaka på Svartsoppa. (Inte för att jag trodde det skulle vara gott vilket det absolut inte heller va (!!!) men man måste ju testa innan man kan yttra sig. En erfarenhet rikare)
  • Vinna på Yatsy över nisses morbror (som sa sig va bäst) och syster.
  • Titta på Tarzan-rep! Den som inte ser den musikalen kommer att missa en riktigt jäkla bra show! Helt sjukt va bra det kommer bli!! Kunde inte sitta still kan jag säga!  Jag med Pontus och Nils som ska va Lill-Tarzan. Goa ungar!
  • Köpa godis och energidryck som jag ska ha till det skriftliga nationella provet på tisdag....
  • Hitta mitt läppglans jag köpte i LA, i gräset där jag ställer min cykel innan jag tar bussen till skolan. Sjukt att jag inte hittat det på flera veckor! Lite rostat i kanterna men innehållet e lika bra som förut! :D
  • Klä om min soffa från turkos (och solblekt med fläckar av alla möjliga livsmedel) till svart med svart-rosa kuddar. Kul med förändring!
  • Besöka min morfar på fars dag. Har inte varit där på riktigt länge men nog är det sig likt där. Det gamla memory-spelet ligger i samma låda på samma plats som det alltid har gjort och alla bilder på mig och emil som barn står inramade på samma ställen som de alltid har gjort. :) Det är härligt.

Ja jag har ju hunnit med en hel del faktiskt så jag känner mig helnöjd med min helg! :D Hoppas er har varit bra den oxå!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ängla e sååå sött!!:) åhh tarzan missar ja aldrig, har redan beställt biljett:)
aida va suverän så tror tarzan kommer ha samma klass för emil e jue bäst!!/ÅSA

2007-11-14 @ 16:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0