För vi ska ta studenten...!

Idag provade vi studentmössor. Ja det låter ju enkelt men det va det inte. Särskilt inte för den som heter amanda och lider av beslutsångest. Det fanns ju massvis att välja mellan! Vilken modell, vilken storlek, vilken färg på strimma om man ska ha strimma, vilken färg på blomma, vilken färg på pärla om man ska ha pärla, vilken färg på brodyr om man ska ha brodyr, vilken text man ska ha om man ska ha brodyr, vilket typsnitt om man ska ha om man ska ha brodyr etc etc..........  Men till slut kunde även jag lämna in min beställning och jag känner mig ganska nöjd faktiskt. Det blir nog bra. :)


Just nu väntar jag på bussen hem. Ska läsa lite texter inför det nationella provet imorgon. Mer kan jag inte förbereda mig... får väl se hur det går. Ska ju ladda upp med godis och energidryck iallafall, sen har jag lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt så jag e pigg imorgon, men med det får vi se hur det går.. Jag vet nämligen hur det brukar gå... :P


Jahaa och snart e det jul. :)

Kommentarer
Postat av: Malmberg

För vi har tagit studenten för vi har tagit studenten, fy fan va vi är bra!

Världens härligaste dag, värre är det dagen efter när man vaknar, inser att man inte är ju jävla bra och dessutom arbetslös och bakfull :D

2007-11-13 @ 20:48:39
URL: http://niklasmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0