Halvklassutflykt

Idag var klassen eller rättare sagt 7 pers av 15 möjliga på besök på Lunds universitet. Alla Milners 3or gör visst det varje år. Eftersom vi går en praktisk linje så var detta inte nåt som tilltalade oss särskilt mycket nu. Men jag tyckte det va ganska intressant ändån. Man vet ju faktiskt inte vad som händer i framtiden. Dessutom sa ju min syo till mig att han sätter 1000 spänn på att jag (Jag amanda sigfridsson) kommer nån gång att läsa vidare! Känns ju märkligt.. Ska man tro på det? :S Det va länge sen jag hade ork till att plugga....

När vi satt i bussen på motorvägen till Lund tittade jag ut genom fönstret och såg en annan buss i den andra filen, precis bredvid. Och vem såg jag i den bussen?! Jo Nisse!! Han och hans klass skulle visst oxå dit! Rätt häftigt att ses på så nära håll men man kunde inte prata med varandra så jag bara skrattade istället! :D

Nu är jag hemma och mellanlandar. Hade inte räknat med det men det va ju bra så då hinner jag plugga lite (och blogga) innan jag ska in till stan igen och träffa 2 modeller till projektarbetet. Ska bli väldans kul! :) Asså det sistnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0