Idag soppetorsdag

Jahopp då sitter man här i skolan igen. Börjar inte förräns 9 med de muntliga föredragen men jag kände att jag ville va här i tid o kunna gå igenom vad jag ska säga lite... Sen blev det ännu tidigare än beräknat eftersom nisses tvillingbror erik var snäll och körde mig hit innan han började, trots att bensintanken stod på 0. "Ah det har den gjort i flera dagar nu!" sa han. okeeej...

Igår kom nisse med en ny lek för att få oss att bli trötta så vi kan sova. Innan har vi alltid kört:" Man säger en stad och på den bokstav den staden slutar på ska näste säga en stad på." Nu körde vi den att man ska tänka på en person och så ska den andre ställa ja och nej-frågor för att kunna lista ut vem det är. Och visst blev jag trött alltid..

Idag är det träning som gäller sen har jag lovat mig själv att jag ska lägga mig tidigt.

Imorgon bär det av på praktik som jag inte haft på 2 veckor nu. Det ska bli kul! Kom gärna in och hälsa på om ni känner ni behöver en ny make-over! ;) Jag håller till på Tova, mellan biancoskorna och Bodyshop. Så vet ni det.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0