Kär i odjuret


Idag rullade vi permanent med frisyrrullning. Det va faktiskt ganska kul för min va inte så svår, men det såg avancerat ut. :P Sedan plockade vi skit på skolgården eftersom det va vår klass tur med utomhusstädningen. Och skiten bestod då av både fimpar och hundbajs. (Vem rastar sin hund på asfalten precis intill skolan?! :P )

På eftermiddagen hade vi seminarium om projektarbetet. Vi berättade för andra om vårt syfte och blaha blaha... tråkigt. Men efter det åkte vi (jag, malin, jessica) ut till Gittes tygkälla i Rinkaby. Där sprang vi runt med en kundvagn och hittade en massa fina tyger! Det läskigaste va alla gamla skyltdockor som gömde sig bland tyghögarna. :S

När jag kom hem var Ängla, Emil o Zara här. Ängla har visst blivit kär i min gamla "Odjuretdocka".  :)

Nu ska jag snart åka in till nisse. Vi ska antingen titta på sverige-lettland-matchen, andra halvlek eller Bonde söker fru, vilket jag då absolut helst vill se om jag måste välja. :) Love it.

Sen ska vi kanske börja mixa ihop ett medley till vår julshow vi i klassen ska arrangera till julavslutningen. Ska bli roligt!


image224 Valken jag gjorde igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0