Min helg

Fakta: På helgerna e jag jättedålig på att blogga.

Här är min helg iallafall:

FREDAG: Nisse kom till mig och vi lagade mat, tittade på idol, åt godis, tittade på film, löste korsord. MYS
LÖRDAG: Jag klippte av mammas hår efter flera månaders beslutsångest (från hennes sida alltså) Bra blev det i alla fall. Sara var hos mig och vi tittade på en massa olika tv-program. Skrattade en massa gånger och hade mys. Vi har ett speciellt förhållande hon och jag måste jag säga. :P
 image223 Vårt lördagsgodis; Brownies med grädde och hallon. MUMS

SÖNDAG: Jag åkte med Sara hem ett par timmar och tittade på Bonde söker fru som jag missade i onsdags. Lika kul som alltid! Sedan såg vi Love Actually som jag somnade till förra helgen.. Riktigt bra kärleksfilm. Jag älskar sånna filmer. :) Tihi. Och så har jag tränat och käkat pizza. (jaa, men plus och minus tar ju ut varandra :P)

Ja.. vilken slappehelg.. som så många av mina helger på sistone.. Jag är alltid så trött efter min praktik på fredagar att jag inte orkar ut o partaja. Tråkigt för hela veckan e jag så sugen tills fredag kommer.. Ah men det ska det bli ändring på nu. Fredag blir det nog utgång och lördag personalfest med HM-gänget! Helgen efter det är det maskerad hos Lotte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0