Vara på glatt humör

Jag tror det är för tidigt på morgonen för att blogga för jag känner inte att jag har någonting att säga som kan vara intressant... Hm..

Vad gjorde jag igår?
Nationellt prov. Kändes ganska bra. Bättre än vad jag trodde det skulle göra. Fick inte panik eller så...
Städade ut en jäkla stor hög med kläder. Men vad jag inte förstår är att mina lådor och garderob fortfarande är full...
Torkade av några hyllor
Tränade
Pratade med sandra i telefonen.
Tittade lite på Grannfejden där Inga-lill va sur på Karin som sprang och hängde upp tvätt naken. hehe! :D
Tittade på Desperate Housewifes!

Vad ska jag göra idag?
Förmodligen träffa nisse
Titta på bonde söker fru!!
Vara på glatt humör.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0