3:3 på onsdag!

Hela kvällen har jag packat väskan och provat kläder. Nej jag ska inte på semester, men jag ska vara borta 2 nätter och under de två dygnen krävs det faktiskt mycket kläder!

Tisdag: Det är träning (träningskläder) Sen ska jag sova hos nisse. (sovatteraljer)
Onsdag: Gå i skolan (skolkläder) 3:3-fest = 80-talskläder!! Sen sova hos jessica antagligen
Torsdag: Fika på stan med Sandra min bästa vän. (äntligen) (fika-på-stan-kläder)

Mamma fick hjälpa mig med 80-talskläderna ikväll. Mycket roligt! Tyvärr har hon gjort av med "orginal80-talskläderna" hon hade, men det finns ju mycket nya kläder som influerar 80-tal. Som det ser ut just nu ska jag ha svarta leggings, svarta benvärmare, kornblå klänning, en svart kort jacka, massa armband i svart och rosa, ett örhänge i mitt vänstra öra som är två hängande stjärnor och ett långt svart kulhalsband. Håret ska jag ha lockigt med hjälp av trippel och våffeltång. Tuperat upp luggen och allt draget åt ena sidan med hjälp av nålar och HÅRSPRAY! Tror ni det blir bra? Lite svårt att minnas hur stilen va då.- Man hann ju bara leva 2 år på 80-talet men man har ju sett en del bilder åtminstone.. :) (axelvaddarna har jag valt bort! Lite snygg vill man ju vara oxå! :P )Jag har även bett Zara ta med lite grejer imorgon, om hon hittade något som skulle kunna passa, som jag kan få låna om jag vill. Hon har ju massor med kläder och atteraljer! :) Ska bli så jäkla kul på onsdag! Längtar riktigt mycket!

Natti natti allihopan!


Kommentarer
Postat av: Malmberg

Efter mycket tjat har du lyckats.. nu har jag också ett offentligt liv :P

2007-10-01 @ 23:12:25
URL: http://niklasmalmberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0