Degklump

Nu har jag och Annie kommit fram till det stadiet att vi är bästa vänner igen! Igår sov hon bredvid mig i sängen och idag gick vi ner till havet och sprang. Det känns härligt. :)

Idag fick jag ett mycket gulligt telefonsamtal från en mycket gullig person. Och den lilla gulliga personen är Ängla! Som hon kan prata nu! Hon berättade att de varit i New York, att hon hälsat på Lejonkungen, att hon köpt en present till mig och att vi ska leka på mitt kalas sen. :) Hon sa oxå att hon åt korv. hehe. Hon är bara för härlig och man blir så glad av den lilla tösen! :)

Jag känner mig verkligen som en riktig degklump nu. Jag bara varit hemma hela helgen. Glott på tv och suttit vid datorn.. Käkat en massa godis och ost som man fick i fredags.. inte bra.. Därför va det härligt att gå ut och gå lite idag. Fint väder ju! Snart ska jag oxå åka och träna i åhus. Typ tvinga mig dit.. Känner mig så seg..

Lite ensam känner man sig oxå.. Lite sällskap ikväll hade inte varit fel... nån som vill hälsa på? :) jag har massa ost och godis att bjuda på!

Ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0