Gratis klippning är populärt

Idag var det gymnasiemässa på Yllan. Jag va där mellan halv 12 och 15. Det va mycket kul tyckte jag faktiskt. Vi i frisörgänget klippte gratis. Det va mycket populärt! Alla trängdes o tjatade på en att man skulle klippa dem. Och en del blev sura när man sa att man inte hade tid just då och att de fick prova igen senare. Vi ville inte ha någon köbildning.. Lite kul att klippa inför publik.. Ovant kändes det, särskilt eftersom man inte hade någon spegel.. men det va skoj. :)

(Förresten så va mitt namn i tidningen i tisdags! hehe... men Malin va med på bild!! snyggot )

Kommentarer
Postat av: Malmberg

Om jag fixar lite publik, klipper du mig också gratis?

2007-10-12 @ 14:42:37
URL: http://niklasmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0