Jag lutar mig bakåt

Ah vilken njutbar vecka detta kommer bli! Helt otroligt! Och den e jag väl värd nu tycker jag efter all stress som varit!

*Imorn ska vi ha egen hårvård i skolan = vi får göra vid varandra i klassen=händer inte alltför ofta.
*Imorn åker päronen till Thailand och ska va borta i tvåå hela veckor = lugnt o skönt=jag o annie kommer bli bästisar igen för jag blir då den enda som kan ge henne mat! haha. :)
*Bilen får jag använda varje dag till skolan = sovmorgon!
*Gymnasiemässa på torsdag = sovmorgon!!
*Nisse kommer på onsdag = mys!
+ att vi inte har en enda läxa denna veckan!

Ah jag ler för varenda bokstav jag skriver! hihi! japp jag e nöjd. :)

image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0