Jobbedag

Idag har jag jobbat på HM. Gick rätt bra, fick upp ganska så mycket varor. Handlade efteråt gjorde jag med. JÄTTEmycket folk va på stan och folk är galna.  :P

Jag köpte:
+En lång grå skjorta med en stor rosett i halsen som man kan ta av om man vill.
+Ett grått linne på rea
+En skarfs
+Två sminkpennor i silver och brons med glitter i.
+Ett par babysockar att förvara min iPod i som jag för övrigt äntligen har lyckats ladda med musik! Det ni! :D

Ikväll ska jag till Sara. Inte träffat henne på jättelänge och jag saknar verkligen henne. Hon är en bra vän och jag tycker om henne jättemycket.

image206 Det va jag och Sara som stod och tvekade vilket tåg på tunnelbanan i Stockholm vi skulle åka med. Precis innan dörrarna till tåget stängdes skrek jag: "vi tar denna!" och kastade mig in. Medans tåget började rulla slog jag händerna för munnen och såg Sara bli mindre och mindre där hon stod kvar på perrongen. :) haha.


Kommentarer
Postat av: zara

du är en klippa på H&M.. Jag gick upp å packade upp resten av call offen sen.. Va skoj vi ska ha påjulfesten tjejen!! Då ska vi slå klackarna i taket :)

2007-10-28 @ 10:00:22
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0