Kommer inte på någon rubrik..

Idag hade vi permanentmodeller på skolan. Jag permanentade Sandra som då fick en massa kröllor. :)

Har fått den nya låten med Patrik Isaksson och Sarah Dawn Finer på huvudet. "Den som tog mitt hjärta..." Men jag gillar den så det e ju bra.. :)

Imorn är det invigning på skolan. Ska bli superkul! Mest i början när vi ska göra vid varandra.. o käka snittar... :) Men man kommer nog va ganska trött när man kommer hem.. Det blir en lång dag. Först ska vi ha svenska. Sedan ska vi spöka ut oss.. hehe.. Käka lunch och sen kommer kommungubbarna och ska titta. Sedan har vi lite håltimme fram till 18.30 där vi ska käka. Sedan kommer alla våra handledare från våra salonger. :)
Men hur trött jag än blir imorn så ska jag ändå mysa med min underbarling som ska åka med mig hem efter invigningen. :) Inte träffat honom på länge nu och jag saknar honom jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0