Mellanlandning

Har precis kommit hem från stan. Jag och Malin har varit på makeuprådgivning hos en kvinna som säljer Mary Kay produkter. (Hon som vi var hos för ett tag sen. Den gången va det hudvårdsrådgivning bara.) Det var en gratis rådgivning eftersom både jag och Malin vann den där tävlingen hon hade på Milner. Eftersom jag oxå vann 100kr i presentkort där så köpte jag en ögonskugga. Mycket av vad hon sa kunde vi redan från skolan.. men det va ändå kul och testa lite nya grejer.. 

Sedan gick vi lite på stan och köpte lite grejer till vår visning. Ja, vi har tusentalsidéer kan jag tala om! Det kommer bli superbra! :D

Så nu har jag mellanlandat här hemma. Sitter och fikar lite och om nån timme ska jag köra hem till en av mina modeller!

Ikväll är det Bonde söker fru (med Matilda. :P Matilda som flyttar in hos Karl-Petter sjunger i samma lussetåg som mig och är även med i Tarzan! :D )

Imorgon ska jag jobba på HM.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Olle

Matilda? "Vår" 19-åriga Matilda som ska bli polis när hon blir "stor"? Är hon en av kandidaterna i Bonde-programmet? Jag måste kolla mer på thrash-TV, märker ju här att jag har noll koll...

2007-11-02 @ 23:20:44
URL: http://cannibal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0