Min 19årsfest

Igår hade jag 19års fest här hemma. :) Helt otroligt kul! Det blev verkligen en lyckad fest och jag är så jäkla glad och tacksam att så många kunde komma och att alla verkade ha kul! :) Bara en massa vänner var här och jag blev helt salig och är det än dag när jag tänker på det. Alla var så glada! När de sjöng för mig fick de för sig att jag skulle stå upp o alla andra sitta på golvet. Helt otroligt härlig känsla att se alla människor man tycker så in i bombens mycket om sjunga för en. Jag började nästan lipa. Alla är så otroligt underbara att jag blir så fruktansvärt rörd! Och alla fina presenter! Det behövdes ju verkligen inte! Gårkvällen är helt klart oförglömlig och jag vill bara skrika en sak i all evighet:

TAAAAAAAACK!!!!  NI ÄR UNDERBARA OCH JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!! /Amanda

image171

 Adde och Sofie Lotte och Alexander  Sandra och Adde  Macke och Semir  Elle och Linda med en inflygande Sofie  Sara och Haris och en inflygande nisse   Matilda och Martin


Ska försöka få tag på fler bilder.. Själv tog jag de flesta med min undervattenskamera som jag vann när jag flög hem (!) från Thailand för två år sen. Nu är den full och nu ska den in på framkallning! :D

Ha en trevlig lördag gott folk! Själv ska man underhålla sig med städning.. Men det är det värt! :D



Ps: Jag fick en Arlas Hushållsost i present av sofie o oskar! Helt sjukt gott! Den ska jag smaska på ikväll. :) Älskar den osten!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har lite bilder från festen på min bdb :) kolla de. elle har nog med några där july26.bilddagboken.se tack för igår fresten :D:D

2007-10-13 @ 16:07:28
URL: http://chatoyant.bilddagboken.se
Postat av: lotte

du är bäst, mandis. tack för kalaset! :)

2007-10-13 @ 17:06:33
URL: http://lottenordahl.blogg.se
Postat av: malin

tack för i fredes gumman :) d va riktigt niiice!!

2007-10-14 @ 13:47:09
URL: http://maaliin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0