Svinryggar

Just nu hade jag varit i Malmö och snart gått på Schwartzkopfs visning där, om man inte hade haft några bihålor. Eller åtminstone inte haft ont i dem.. Lite rädd för att jag har bihålsinflammation. När jag va sjuk för ett tag sen hade jag oxå ont i bihålorna men när jag blev frisk gick smärtan över men igår kom den tillbaka igen och har blivit värre idag.. Får se hur det e imorn. Kanske sticker jag bort till Apoteket och köper nässpray. Det sägs att det ska hjälpa.

Imorn kommer päronen hem.. Så då blir det dax att ta bussen igen om mornarna.. Och gå upp tidigare.. :/ Men det finns postiva saker med det oxå. Jag kan börja träna igen, för det har jag inte kunnat när jag behövt va hemma med annie... Jag slipper laga mat, vattna blommor, ta in post, gå långrundor med annie.. Fast det har varit ganska mysigt ändå när hon varit på rätt humör..

Idag hade vi långhårstest. Blev inte särskilt nöjd med min idag, men det verkade som andra gillade den eftersom den blev vald att ställas ut på Öppet Hus på torsdag och det va ju kul.. Men därmed är ju inte betyget satt.. Vår lärare är nog lite mer noggrann att titta efter synliga nålar, renhet, form osv.. Och ren va den ju knappast! :P

 Här är svinryggen jag gjorde idag..
image197 Och här är svinryggen jag gjorde till Invigningen.. (ja jag vet det e mycket svinrygg men det e det jag e säkrast på.. :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0