Håll i hatten!

Hur är läget? Mitt läge är stressat och fullt upp kan jag meddela..

Min vecka:

Måndag: Åkte direkt till HM efter skolan idag (slutade fyra) eftersom det är översvämning där. Man tackar inte gärna nej till extrajobb. Käkar nu. Ska plugga till historiaprovet och svenskaprovet på torsdag.
Tisdag: Ska kl 17 till Yllan med Malin, hennes mamma, Jessica, hennes mamma, (min mamma kan inte) för att få hudvårdsrådgivning som jag och Malin vann på en tävling i skolan. Vi bara fyllde i en lapp o så vann jag tredje pris och Malin andra. Priset var hudvårdrådgivningen då, och jag fick 100 kr i presentkort på produkter och Malin fick 300. Kul att vinna! Jag fyller jämt i tävlingsformulär. Man vet ju aldrig, nån gång verkar det ju faktiskt som att man lyckas. :) Sen, om jag hinner ska jag träna. Min hals gör fortfarande ont när jag sväljer, och lock för öronen har jag med stundvis, men nu vill jag inte vänta mer! När jag kommit hem ska jag fortsätta plugga... o se IDOL
Onsdag: Jobba på HM igen ett par timmar. Hem och plugga... och se IDOL

Torsdag: Kanske jobba på HM igen om det blir lönt. Slutar ju 16.45.. får höra med dem.. Träna. Se IDOL.
Fredag: Praktik på Tova. På kvällen personalfest på Sommarlust där vi ska slå klackarna i taket till Black Jack! :D
Lördag: Träffa nisse, äntligen!!!!! jag får ju nästan abstinensbesvär!!!!!

Håll i hatten:
Jag ska sjunga... Mm... nog e jag nervös kan jag säga... Lotte i min klass syster, hon har satt ihop ett luciatåg som ska lussa lite och de ville visst att jag skulle va med o sjunga i det tillsammans med 6 andra tappra själar.. Sjukt att de frågar mig..! Jag har ju inte sjungit mer än i skolkören på högstadiet och när jag kör bil typ..! Men eftersom jag blir frågad säger jag såklart inte nej! Får göra mitt bästa och hoppas att jag inte gör bort mig! Repetitionerna börjar på måndag. Håll tummarna e ni goa!
Nästa lördag ska jag kanske se på Lasse Stefanz på Granada. Sedan jag berättade för mina vänner att jag aldrig gått och sett min pappa när han jobbar, har de varit på mig och sagt att det måste du ju göra! Det har inte hjälpt när jag försökt förklara att jag faktiskt gjort det EN gång.- När jag va 3 år.. Efter en liten fundering kom jag på att jag kanske borde göra det ändå.. De börjar ju bli rätt gamla nu.. ;) Nisse o hans kompisar ska dit nästa lördag. Andra gången de tittar på dem.. haha! Så jag får väl hänga med jag... :)

image137 I Skövde på hårmässa i våras! Riktigt kul hade vi! Som alltid med Tova-gänget. :)


Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Malmberg

Granada.. jag säger då det. Finns det inte något bättre ställe att titta på din far? För det är väl ändå att sjunka lite väl lågt att åka dit? heheh

2007-09-24 @ 20:38:44
Postat av: Krusse

Ja! Klart du ska se din pappa jobba! Dom är proffs och bäst av alla!

2007-09-26 @ 00:33:10
URL: http://krussez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0