Inget stoppar oss nu

Ja i tisdags skulle ju jag och Sandra och hennes mamma Sabina gå på Afropowerdance. Hur var det då? Jo, vi kommer in på ett friskis fullt med människor. Mestadels kvinnor. Springer fram till apparaten där man registrerar sig. Vad står på lappen man får då? Väntlista nr 20. Kul... Så vi kom med andra ord inte in i salen för att testa på det som lät så roligt.. Menmen.. Vi tittade i alla fall in lite grann för att se vad det var för något. Såg spännande ut. :) Hoppas man kommer in en annan gång. Om man är där tidigare kanske... Någon som provade?

Så vad gjorde vi istället? Vi funderade på att ut o gå en runda, men det hade hunnit bli ganska mörkt då så det blev att vi la oss på sängen och tittade på Idol istället. :) Vad tyckte ni om Idol?  Jag tycker det e rolig underhållning, både att se de duktiga och de som gör bort sig just bara för att få va med i tv.... Dock tycker jag det e fel att visa en del av människorna som är där.. Sådana som, som även min pappa skriver om, nervösa tonåringar som inte träffar precis alla toner rätt och får sig en utskällning istället för bara ett "nej tack". Även de som inte kan ha alla hönsen hemma... :/ som han som inte kom ut genom dörren... Hjälp honom att öppna den istället för att stå med filmkameran i fejjan kan jag tycka....

Igår sov jag hemma hos underbarlingen. Det va mysigt. :) tycker om honom om någon har missat det.. ;)
Jag försökte hjälpa honom att plugga in texten till  "Inget stoppar oss nu" med Black Jack som han ska spela och sjunga på ett bröllop på lördag. Det var inte alldeles för enkelt kan jag säga! Men såå söt va han när han försökte gång på gång på gång och ändrade och hittade på eget. :) Hihi! Blev rätt trött på den låten till slut om man säger så.. På tal om Black Jack så ska jag med TOVA-gänget till Sommarlust och dansa till dem den 28 september. Det ska bli kul! :) Någon mer som ska dit? :D
 Ser ni titeln? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0