Sjukling

Japp så det blev det i alla fall så att jag fick åka hem från skolan för att jag blivit sjuk..... Sov hos Sandra i natt och efter träningen igår så kände jag mig inte alls bra. På morgonen kände jag mig likadan. Gick till skolan ändå. Såg ut som en zombie, no make-up, blodsprängda ögon... Fick höra att jag liknade en pestsmittad kanin. hehe! :P Min klass e underbar. Tänkte försöka va i skolan tills mamma skulle ställa bilen i stan så jag kunde ta den hem vid 10.. Hann börja klippa på min herrdocka men kände att jag orkade verkligen inte mer. (Brandövning blev det oxå i morse, så man fick gå ut i bara kortärmat som jag hade. inte bra.. :P)  Med gott samvete åkte jag sedan hem. Då hade jag i alla fall gjort så gott jag kunde. Så skönt att komma hem. Åt lite, tittade på idol som mamma spelade in till mig igår och sov sedan 2 timmar..  

Nu ska jag försöka mig på en förbannad företagsekonomiläxa....

Vet att många e sjuklingar nu. Hoppas ni kryar på er snart! Särskilt till på fredag för då e det lotus och då har jag gratis inträde! (va bara tvungen att få in det nånstans... ;) )

Kommentarer
Postat av: malin

hehe, snyggt instick där med att du har gratis inträde ;D haha!

2007-09-12 @ 21:04:24
URL: http://maaliin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0