Skrivkramp

Jahopp. Hur har min dag varit? Jo jag gick upp kl 6.00 för att 6.30 åka till HM för att kl 7.00 jobba häcken av mig för att 8.30 åka till skolan för att 9.00 skriva svenskaprov som jag bara skuggpluggat på. Sedan gick jag och käkade efterrätt i matsalen och sedan var det dax för Historiaprov som jag inte heller kände mig färdig till... Kan man ha en värre dag och vecka totalt sätt? Känns inte så... Har precis kommit ut (sist ut) från salen med enorm skrivkramp. Och snart ska vi ha engelska B där vi ska titta på film med svensk text. Känns ju betydelsefullt.. :P

Ja, vilken vecka.. När ska man lära sig planera och prioritera? Verkar som man aldrig gör det.. Åtminstone inte jag.. Nån som har tips på hur man gör?

Idag efter skolan ska jag kila över gatan (friskis ligger faktiskt där) för att träna. Sedan ska jag hem och sova gott! :) Tack o hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0