Svar till Malmberg!

Haha! Nej jag vill dit för far min säger att där e det hålligång! Och jag tror jag ska fråga far min om han kan skjutsa mig! Du vet, vi ska ju till samma plats och hem till samma plats. ;) (Sen fyller jag 19 på söndagen by the way... ;) ) nej men jag o nisse kan förståss fixa det på annat vis med. Vi är ju några stycken härifrån som ska dit o alla får nog inte plats i bussen.. :P Men du vet du vad? Nu får du ta och skaffa blogg du med för på detta viset kan jag ju inte svara! Dessutom vill jag faktiskt veta vad som händer i stockholm! :P hehe. 

Kommentarer
Postat av: Malmberg

Eftersom jag fortfarande inte har något blogg så får jag meddela här vad som händer i sthlm:
NK-skylten snurrar på samma håll som vanligt, på medborgarplatsen verkar det lugnt, lite folk på norra trappan som chillar, södertornet är i vägen för stadshuset, jag äter risotto, fyra luftbalonger är nordväst om stan, gissningsvis vid solna, vädret är ganska klart för kista science tower syns, tentan gick bra idag, jag har beställt klipptid, det är skitigt i köket, martin är halt, hyran ska betalas, det är jättemycket folk nere i gallerian,
Det var min onsdag, ha det bra! :D

2007-09-26 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0