Underbarlingen

Hade en så otroligt mysig kväll med min underbarling igår. Vi tittade på Apollo 13. Mycket spännande film. Åt äppelkaka gjorde vi med som nisses pappa fixade ihop. Gott det..

Idag klippte jag honom, och tro det eller ej, men jag klippte av luggen. Den lugg som jag förut sagt att jag aldrig ska klippa av för han e så fin i lång lugg... Jodå, nu blev det som det blev. Den blev kortare och kortare och tills slut var den jättekort. Och han blev jättefin faktiskt tyckte vi. Hans fina ögon kom ju fram mycket mer. :)
image128 love

Första Tarzanrepet var det idag. Mycket kul att träffa allihopan. De är superhärliga. Ängla var oxå där så jag fick leka med henne när de läste igenom manuset.  Hon ska vara lillapa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0