Dumt att va frisör

Usch och fy. Hade förberett mig på att lotte skulle färga min botten idag på håltimmen. Förut har det gått bra att färga på den timmen men nej inte idag tydligen. Per skulle ha lektion, (men det har han haft innan oxå när det har gått.. hm..) och Anna-Lena skulle på möte (okej anledning) och Jenni bara skakade på huvudet. (hm..) Nej besviken blev jag. Ibland är det bara så dumt att vara frisör för man får oftast gå skitlänge utan att kunna eller hinna göra nånting med sig själv. Klippt brukar man hitta nån till att göra. En sax är inte så svårt att få tag på.. men med färgen är det värre. Salongen har hela tiden fullt upp och på skolan finns det visst andra anledningar.. och så går veckorna... och utväxten blir längre och längre... Nej nu är jag trött. Va bara tvungen att avreagera mig lite.. fasen oxå att man inte kan skriva ner allt i detalj om vad man är förbannad över. Man vet ju inte om det hamnar i orätta händer det man skriver på bloggen.. mm fast det hade nog blivit så mycket text att ingen hade orkat läsa.. :P

Usch nej nu lät det väldigt negativt här.. Nu ska vi gå och skriva nationellt prov i engelska b! Tjohoo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0