Fotbollsdax!

Oj vad jag längtar tills imorgon! Imorn ska vi spela fotboll i skolan! Vi ska sätta ihop ett lag med elever från skolan och tävla i Malmö i skol dm senare i vår! Så imorgon ska det va träning och uttagning! Iofs ska det nog väljas 22 av 30 anmälda så chansen är ju rättså stor att man kommer med! åh jag vill verkligen det! :D Hade tur som hittade fotbollsskorna nu efter flytten. Har ju spelat fotboll en gång i tiden. Jag hoppas att jag inte har tappat för mycket på två år.. Har inte hunnit öva nåt innan imorgon heller som jag o lotte hade tänkt göra.. aja. Jag ska iallafall ladda upp med en ordentlig frukost och sedan pasta till lunch! :D Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: lotte

JAG HAR SKADAT FOTEN, FÖR TUSAN! men jag ska fan ha en plats i laget ändå. imorgon blir det till att hugga mats efter tejp!

2008-04-29 @ 21:05:42
URL: http://lottenordahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0