Gravid!

Idag ska jag och Lotte till sjukhuset och göra provet inför blodgivningen. Hoppas verkligen på att jag får lov att göra det snart, men man vet aldrig det är många regler.. Sedan ska jag och Haris gå lite på stan och sen åka och träna. Vi ska köra på varje tisdag nu har vi lovat varandra. Kul att ha fått en träningspartner! :)

Inatt drömde jag att jag var gravid! Det var så läskigt att när jag vaknade så tänkte jag att jag aldrig skulle bli det! Magen var mellanstor och lite sladdrig men ändå kompakt! Och jag hade sån panik över det! Jag sa till doktorn att jag vill inte få en sån där sladdrig mage efter graviditeten som alla får! Och så tänkte jag på mina vänner som sagt att ifall de blev gravida nu så skulle de nog behålla barnet, vilket de faktiskt sagt på riktigt oxå. Men jag fick sån panik och ville inte ha det kvar men det va för sent att ta bort det. Usch det va så läskigt... Vet faktiskt inte om jag håller med mina vänner i den frågan, särskilt inte efter den drömmen.. Nej jag ska inte fortsätta spekulera i den frågan känner jag...


Nu ska vi ha lite engelska... ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0