Jag och Malin har fnissat hela dagen. :)

Idag har varit en så otroligt härlig dag! Vilket väder! Ah jag njuter för fulla muggar när det är vindstilla och solen står på. :)

Det har oxå varit en mycket rolig dag. Idag var klassen hos floristerna på Österäng. Ibland har vi samarbete med dem. Vi gjorde hårsmycken av blommor och en liten bukett som vi fick ta med hem. :) Var jätteroligt att knåpa ihop små saker. Och ganska fint blev det med, för att va första gången. :) Nästa vecka ska vi göra festfrisyrer på dem på vår skola och sätta i hårsmycken.

Jag har oxå tagit igen en kreativ färgning idag. Hittade ingen modell förra veckan så jag fick ta igen det idag. Så jag färgade Lotta. Mörkbrunt med två effekter på sidorna i koppriga nyanser. Blev faktiskt bra. :)

Kommentarer
Postat av: malin

D e kul o fnissa en hel dag :)

2008-04-21 @ 21:33:20
URL: http://malinnordkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0