Kändisfest!

Har precis kommit hem från Friskis. Har tränat med Haris ikväll. Det va roligt. :) o han viftade på med handduken sin! haha.


Imorn blir det party! Nästan hela klassen ska med så då får man passa på! Eftersom vi bor på så skilda ställen så är det svårt att få ihop det att festa tillsammans men imorgon verkar det som de flesta ska med! Det är studentfest med kändistema som står på schemat! Nån som kan gissa vad jag ska vara? Hm.. jag kan ge er en ledtråd... Hon har samma hårfärg som jag....! Ja.. och nu vet ni ju oxå att det är en hon.. :)

Nu ska jag äta maten och fortsätta titta på min vännerbox jag hyrde igår för bara 15 kronor! Det måste ju bara ha blivit fel...! :P Eller så va det ödet... Eller både och då.. 

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0