Klipp klipp

Idag har vi haft modellpass i skolan. -Fri dam och herrklipp.  Klippte till Sofie idag, trevligt som vanligt. Och snart ska vi käka pizza i parken. Det är myspys a la soffa & manda. :) Sedan raggade jag upp en golfare som fick klippa sig eftersom jag inte hittat nån killmodell.. :) Det var visst många som ville ha gratis klippning och slippa matten. :P
Nu sitter jag och Malin här och jobbar med företagsekonomin. (projektet tänkte jag skriva eftersom vi brukade göra det på onsdagar förut.. saknar det..)  F-ekonomi är det värsta ämne jag någonsin har läst i hela mitt liv.. då va tom kemi och fysik roligare...

Kommentarer
Postat av: Elle

Företagsekonomi är ju kul:)

2008-04-23 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0