Stalker över för min del

Tävlingen Stalker började på skolan i tisdags. Tävlingen där man får en lapp med namnet på en annan tävlande och ska slå ut den ur leken genom att "skjuta" med en banan eller slå med en kudde. De enda skydden är en cykelhjälm som skyddar mot banan och en badring som skyddar mot kudden. Den som samlat flest lappar vinner en ipod. Igår slog jag ut en tjej och vann en lapp och imorse skulle jag slå ut nästa. En Linnéa i hv1. Går in och slår henne med kudden och skriker: "Yes du är tagen!". Får tillbax: Men jag är inte med! Det är nog den andra linnéan som du ska ta o hon är sjuk idag! och hela hennes klass gapskrattar efter mig..Typiskt. :P haha! Sedan åkte jag idag ut ur tävlingen. Så typiskt. Jag som hade fixat en badring till den timmen jag skulle ha lektion med den jag listat ut skulle få ut mig... så kom hon och petade i magen på mig med sin banan.. Ah.. lite dålig förlorare är jag ibland.. just när det e sånna tävlingar som inte sker så ofta.. aja! :P


Gjorde bort mig på bussen i morse oxå. Jag skulle hoppa av bussen och hade glömt att stänga väskan som jag hade i knät. Så när jag reste mig trillade alla saker ut på golvet! Precis när bussen som var proppfull med människor hade stannat! Så jag fick snabbt som tusan samla ihop sakerna och be chauffören stanna igen som hade börjat småköra igen för att stressa mig ytterligare.. Precis som det skulle behövas..  :P Det ligger säkert nån tampong rullandes kvar där på bussgolvet.. (och nu vet alla på bussen att jag har mens... Typiskt... haha. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0