Barbie

Då har man jobbat sin sista dag på HM för denna sommaren. Helt sjukt vad det har gått fort! Trivs så bra där. Imorgon ska jag ner till Ystad igen. 6.45 går bilen. 8 börjar jag och slutar 12.30. Så det är inte så farligt länge ändå.. Men de närmsta 3 veckorna kommer bli tuffa. Halv 7 går bussen varje dag, kommer hem vid kvart i 8 på kvällen.. Långa dagar. Ja, en sån dag består i princip bara av att jobba, äta och sova. Och åka buss.. Men det ska bli kul ändå att komma tillbaka till salongen och träffa folket där. Verkar som det är fullt upp. Har visst fulla dagar framför mig. Det är gött. :)

Imorgonkväll är det fest i Trolldalen i degeberga. Då är det fram med danseskorna som gäller. :) Ska bli skoj. Förhoppningsvis hinner jag sova en blund när jag är hemma och mellanlandar.

Ikväll är en lugn kväll. Det är gött. Ängla är här och vi har precis tittat på en Barbiefilm. Nu tittar vi på stuart little och käkar lite godis. Har fått order från mor sin att klippa luggen men tja.. jag har inte kommit så långt på den fronten känner jag. :)

Nu är det visst nåt odjur på filmen så jag får väl gå och hålla om sötnosen lite grann. :) Hihi.

Må så gott.


Kommentarer
Postat av: carolina

Hejhej :) Vilken salong är du på i Ystad?=)

2008-08-10 @ 17:57:57
URL: http://caaroolinaa.blogg.se/
Postat av: carolina

okej :) japp, jag är på hårstudion :)

2008-08-14 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0