Premiär ikväll!!

Igår var det smygpremiär med Tarzan. Helt sjukt bra är det. De är såå duktiga. Allt gick bra förutom att emil fastnade med peruken i säkerhetslinan när han skulle rädda jane från en jättespindel, så vi fick hämta saxen och klippa av..! Usch va nervöst men det löste sig bra, de spelade vidare och såg glada ut. Och publiken de förstår att sånt kan hända. Det blev stående ovationer ändå ju :)

Ikväll är det PREMIÄR!!! Ska snart börja göra mig i ordning, äta och åka in där. Är ju med bakom och hjälper till med blixtlåsar, löshår och grejer.. Jättekul att få se hur det går till bakom. :) Det är så underbar musik oxå som man får lyssna på. Man kan oxå få det lite från sidan, eller framifrån om man tittar på tvn som är högst upp i teatern. Men det är inte samma sak som att se det när man sitter i salongen. Det är en helt annan sak. Då kan man slappna av oxå och bara njuta. Nästa söndag ska jag få sitta där och titta. Längtar så otroligt mycket. Ska bli jättekul. Måste fixa en biljett till, till lite senare med. Det ångrade jag i Aida att jag inte gjorde. Man upptäcker ju hela tiden nya saker, för det händer så mycket på scen hela tiden. Ah jag längtar!!



På alla hjärtans dag fick jag en ros av Malin i min klass. Hon är go. Puss på dig! :)

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Åsa helsingborg

Snart så e de tarzan dax för min del, nästa helg:) Längta massa!!

2008-02-27 @ 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0