Krstddagsdax

Ja då har ju Krstd-dagarna börjat. Känns som de är mycket tidigare i år än vad de brukar va, men det är ju bara för att man har jobbat så.. Hade en jättetrevlig krstddag igår. Åkte med ystadbussen ända in till stan efter jobbet. Gick sedan hem till Cissi och Andrés bakgård där det lektes lite lekar och festades. Va riktigt kul att få träffa dem igen. Riktigt härliga människor. Och Lotte, tusan vad jag har saknat henne! Sedan drog vi in till stan och dansade loss till Smens. Kan väl en och annan refräng lite så där men de är ju låtar som sätter sig direkt. Och så är det glad musik. :) Så det va skoj! Ja sen käkade vi langos. :) Alltid på krstddagarna! Såå gott! Ah det va en härlig kväll med trevliga människor.



Dagen efter, idag alltså stack vi sedan ner till stranden och kollade på Erika när hon spelade beach-soccer. Hon är gryyyym!! Riktigt härligt va det där nere. Man blir så härligt slö. :) Ett tag trodde jag att jag va i Spanien för när jag låg där och solade och lade en tröja över ansiktet för att inte bränna mig så satt det några spanjorer bakom mig och pratade. Kändes precis som man låg där på playa del los locos. :) saknar det.

Ikväll bär det av in till stan igen. Ska kolla på artmade med sara och kicki. Ska bli skoj. :)

Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Eriks

:)

2008-07-08 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0