Karnevalen...

... var hur rolig som helst!! Vilken härlig stämning. :) Helt otroligt. Jag njöt för fulla muggar. Och denna gången var det roligt att visa upp sig för folket oxå till skillnad från skattjakten. Var faktiskt riktigt nöjd med min lejonkostym jag hade fixat ihop, och Bells sminkning gjorde den helt klockren. Hela klassen va perfekt! Rena rama cirkusen va vi! :D Hittar ju inte sladden till kameran så jag kan inte lägga in bilder nu.. men ni kan gå in på http://Fiiie.bilddagboken.se/p/show.html?id=217053073&directlink=1 om ni vill se hur jag såg ut upptill.. :P

Tänk imorgon är det dax! Kan inte förstå det. Känner mig fortfarande så liten. Jag menar, man har alltid tittat på när äldre har tagit studenten, nu plötsligt så är man själv så där stor så jag får ta den. Det är lite knasigt. Ja, det är sjukt läskigt faktiskt. Det har gått så otroligt fort! Imorgon ska jag verkligen försöka hålla tårarna tilbaka men jag kan inte garantera nåt. Jag hatar att säga hejdå. Och tänk då att behöva säga hejdå till en hel klass som har varit som en familj för mig...

Och den ständiga frågan i studentsammanhang, vad ska du göra sen? Jo.. jag ska jobba på en trevlig salong i Ystad. Var där och provklippte i söndags och idag fick jag beskedet att jag ska vara där sommar och kanske oxå till hösten. :) Det ska bli intressant och spännande. Såklart är det tråkigt att jag inte kan vara kvar på tova. Har trivits mycket bra där. Men det ska bli kul att prova lite nytt oxå. Sedan ska jag vara på HM i 5 veckor. Ska bli roligt det med. :) Så det blir mycket jobb och lite vila i sommar men det får det vara värt. Är glad att jag lyckats få ihop två jobb jag tycker är roliga! :)


Ja.. kommer jag kunna sova något i natt då.. Det är då inte säkert.. Brukar ha svårt att sova när det är något extra på gång! :) Det kommer att bli en påfrestande dag imorgon, det är då säkert. Men det ska bli en dag värd att minnas. Jag ska ha såå roligt. :)

Ha det så trevligt på alla studenter imorgon gott folk! :) Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis till studenten Amanda :) hoppas du hade en bra dag! Kram

2008-06-07 @ 20:16:32
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0